سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازگشت خادم‌الملّه به ایران‌خودرو

احمد خادم المله، مدیرعامل پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، به ایران‌خودرو بازگشت.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، خادم که از خبرنگاران قدیمی ایرنا به شمار می‌رود، مدتی پس از آغاز به کار دولت نهم، به عنوان مدیرعامل ایرنا منصوب شد. وی علاوه بر مقطعی در دوران جنگ که با دکتر احمدی‌نژاد در جبهه بود،‌مدتی نیز در همسایگی وی در تهران سکونت داشت و از این رو، رئیس‌جمهور با وی آشنایی قبلی داشته است.

با این حال، پس از انتصاب خادم به ریاست خبرگزاری، اختلافات طولانی‌مدت میان وی و صفار هرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر سر روزنامه «ایران» به وجود آمد و در همین اثنا، با انتشار کاریکاتوری در ویژه‌نامه جمعه این روزنامه، «ایران» توقیف شد.

این گزارش می‌افزاید: سرانجام با گذشت زمان، مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصمیم به تغییر مدیرعامل خبرگزاری گرفتند و روزنامه «ایران» نیز که در اواخر با سرپرستی غلامحسین اسلامی‌فر، از دوستان و همکاران نزدیک خادم‌المله فعالیت می‌کرد، از وی گرفته و مدیرمسئولی آن به کاوه اشتهاردی سپرده شد.

به این ترتیب و با انتصاب جلال فیاضی به مدیرعاملی ایرنا، احمد خادم همچون گذشته به اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو بازگشت که پیش از روی کار آمدن دولت نهم نیز در همین مسئولیت بود.
در حکم جدید، مدیرعامل ایران‌خودرو از خادم خواسته است تا ضمن تنظیم ارتباطات این گروه صنعتی با نهادها به ارایه گزارش عملکرد آن بپردازد.